PuMPuRS Rīgā

  • 00Dienas
  • 00Stundas
  • 00Minūtes
  • 00Sekundes
Saziņai
Tiešsaistes saziņa patreiz slēgta
DARBNĪCA - Pieaugušo savstarpējās sadarbības, labizjūtas veicināšana starp skolu komandām un izglītojamo vecākiem
Klīniskais psihologs Sanita Aišpure
  1. 13:00 – 14:25
  2. 14:35 – 16:00

Darbnīca reģistrētiem lietotājiem

DARBNĪCA - Atpazīsti signālus! Kā stiprināt izglītojamo un visu klasi PMP risku gadījumā?
Latvijas Autisma apvienības priekšsēdētāja, “Uzvediba.lv” vadītāja Līga Bērziņa
  1. 13:00 – 14:25
  2. 14:35 – 16:00

Darbnīca reģistrētiem lietotājiem

Darbnīcu apraksti

Pieaugušo savstarpējās sadarbības, labizjūtas veicināšana starp skolu komandām un izglītojamo vecākiem

Klīniskais psihologs Sanita Aišpure

“Mēdz teikt, ka mēs pieaugušie cilvēki izspelējam dažādas  “spēles”, un reizēm izrādās, ka mūsu taktika neved mūs pretī uzstādītajam rezultātam un iespējamie iegūtie vārti, jeb punkti – paiet mums secen. Piedāvātā darbnīca būs no praktiskās psiholoģijas, efektivitātes koučinga, sistēmiskās pieejas, medicīnas pieredzes un pārliecības par to, ka Jūs pat nenojaušat cik liels “šaujampulveris” jeb potenciāls mīt katrā no mums! Atļaujiet sev to piedzīvot!”

Kā veidot vinnējošas attiecības un efektīvas sadarbības prasmes, kas nodrošinātu gan vēlāmo profesionālo rezultātu, gan arī ļautu justies labi, neļaujot izsmelt savus personīgos resursus?

  • Kā sadarbības spēlē gūt vēlamos vārtus, atklāt labāko potenciālu sevī, un mazināt iekšējos un ārējos šķēršļus?
    Kas ir redzamie un neredzamie škēršļi, kuriem mēdzam uzdurties savstarpēji komunicējot?
  • Kā tos ieraudzīt, atpazīt un aizstāt ar tādu pieeju, ko varbūt līdz šim vēl neesam izmantojuši – ejot ceļā uz vēlamo rezultātu?
  • Kuras ir tās iemaņas un kuras ir tās reālās darbības, ko var pielietot, ja grib piedzīvot lielisku sadarbība spēli  un pozitīvu labizjūtas pēcgaršu?
  • Kā ikdienas savstarpējā sadarbības spēlē būt aktīvam spēlētājam uz laukuma un efektīvi virzīties uz mērķi, nevis sēdēt kā ievainotam rezervistam vai pasīvam līdzjutējam?
Atpazīsti signālus! Kā stiprināt izglītojamo un visu klasi PMP risku gadījumā?

Latvijas Autisma apvienības priekšsēdētāja, “Uzvediba.lv” vadītāja Līga Bērziņa

Priekšlaicīgi mācību pārtraukšanas riski, klases un pedagoga reakcija uz tiem var radīt situāciju, kurai seko vardarība ne tikai no skolēniem, bet arī no skolotājiem. Tas var notikt nemanāmi un neapzināti, tomēr signāli, kas jāpamana var palīdzēt veidot veselīgas attiecības un izglābt tos, kuriem tik ļoti ir nepieciešams atbalsts, ne nosodījums. Ir svarīgi ieraudzīt, kādu uzvedību un kādā veidā mums nav izdevīgi pieļaut ne savā, ne citu rīcībā.

  • Pirmās dienas skolā. Kas noteikti jāpamana pedagogiem?
  • Izglītojamo pamatvajadzības un PMP riski. Kā to (ne)realizācija ietekmē klases dinamiku?
  • Vardarbības aplis, jeb kā veidojas klases, kur nepārtraukti kāds tiek izsmiets?
  • Favorītisms, pedagoga subjektīvā attieksme kā PMP risku veicinātājs
  • Formulas veselīgai, atbalstošai klases dinamikai – kāpēc citiem tas izdodas un kā?
programma-riga